livmedcancer.blogg.se

Den här bloggen skrivs av Mia och Jocke Samuelsson och det här är vår historia: Hösten 2012 så fick Mia besked om att hon hade livmoderhalscancer. Beskedet kom kort tid efter att hon hade fött vårt andra barn, en son som heter Ville. Innan Ville kom till oss så har vi en dotter som heter Stina. Mia dog av sin sjukdom i januari 2015 efter knappa två och ett halvt års kamp. Jag har valt att driva bloggen vidare för att fortsätta berätta vår historia. En historia som inte avslutas med ett dödsfall utan en historia som skapas kontinuerligt av vår familj. Vill ni maila frågor eller liknande gör det på: [email protected]

Ännu en......

Publicerad 2017-02-06 20:21:07 i Allmänt

Ännu en människa har förlorat i kampen mot cancer. Tack Jessica Skarpsvärd för att jag hann träffa dig och tack för att du gav av dig själv för att hjälpa andra. Tankarna går såklart till Tobias Skarpsvärd och deras två barn. Jag tänker på dig kompis ❤!!

Ni är med mig i tanken och jag sörjer för vad ni har gått igenom.

Till alla andra, ta hand om er och visa er kärlek till de ni tycker om. Cancer får bara inte ta vår kärlek och respekt för andra ifrån oss. Därför är det viktigt att prata om det svåra, säga vad vi känner och vara ärliga gentemot varandra.

//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela