livmedcancer.blogg.se

Den här bloggen skrivs av Mia och Jocke Samuelsson och det här är vår historia: Hösten 2012 så fick Mia besked om att hon hade livmoderhalscancer. Beskedet kom kort tid efter att hon hade fött vårt andra barn, en son som heter Ville. Innan Ville kom till oss så har vi en dotter som heter Stina. Mia dog av sin sjukdom i januari 2015 efter knappa två och ett halvt års kamp. Jag har valt att driva bloggen vidare för att fortsätta berätta vår historia. En historia som inte avslutas med ett dödsfall utan en historia som skapas kontinuerligt av vår familj. Vill ni maila frågor eller liknande gör det på: [email protected]

Tack

Publicerad 2017-08-17 22:13:10 i Allmänt

Tack för all fin respons jag har fått om mitt beslut. Jag har en plan som jag har påbörjat och jag har ett mål att få min kropp till att lira med mitt huvud.


När ni inte kan läsa om mina tankar så kan ni alltid höra på det senaste podprogrammet som släpptes idag där jag och min vän Niklas pratar om hur vi pratar med barnen om döden och om sjukdomen.

https://itunes.apple.com/se/podcast/cancerfondens-podd-k%C3%A4nslom%C3%A4ssigt-st%C3%B6d-och-kunskap-om/id1179837974?mt=2#episodeGuid=dd3f49a6-a93c-459c-a601-8b1468533e99

För er som inte har en IPhone så finns programmet på acast.

Ta hand om er

//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela