livmedcancer.blogg.se

Den här bloggen skrivs av Mia och Jocke Samuelsson och det här är vår historia: Hösten 2012 så fick Mia besked om att hon hade livmoderhalscancer. Beskedet kom kort tid efter att hon hade fött vårt andra barn, en son som heter Ville. Innan Ville kom till oss så har vi en dotter som heter Stina. Mia dog av sin sjukdom i januari 2015 efter knappa två och ett halvt års kamp. Jag har valt att driva bloggen vidare för att fortsätta berätta vår historia. En historia som inte avslutas med ett dödsfall utan en historia som skapas kontinuerligt av vår familj. Vill ni maila frågor eller liknande gör det på: [email protected]

Fan rent ut sagt....

Publicerad 2014-08-11 18:33:07 i Allmänt

Idag blir det ett riktigt gnällinlägg...

Jag hatar när inte kroppen vill som jag vill! Det är en av få saker som gör mig helt crazy bananas!!!! Vill jag promenera långt då gör jag det, vill jag springa o busa med mina barn gör jag det. Vill jag dra Ville på hans bobbycar tills han kiknar av skratt gör jag det. Vill jag följa med Stina o bada gör jag det......

.....eller just det, jag kan inget av ovan! Hej cancer, kul att du kunde komma o paja mitt liv! 

Far åt helvete! 

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2014-08-11 21:21:57

Håller fullständigt med... Far åt helvete jävla skitcancer!!! Älskade fina vän hoppas att du snart blir av med skiten så du kan göra allt det där & mycket mycket mer. Stor kram ❤

Svar: Tack snälla, det hoppas jag med! 😩
Jocke Samuelsson

Postat av: Åsa K

Publicerad 2014-08-12 08:56:32

Skiiiiiiit. Men du vet, jag tränar mycket ben nu :) och jag lovar att jag ska kicka iväg det där jäkla C-spöket åt helvete, bort till nordpoolen nånstans på ett isflak som han inte kan ta sig från.

Du är såå jäkla grym Mia, glöm aldrig det.
Stor kram och styrka till dig. <3 <3 <3

Svar: Tack, det behövs! Sparka hårt som fan!!!
Jocke Samuelsson

Postat av: Hillevi

Publicerad 2014-08-12 15:12:15

😘❤️❤️❤️

Svar: ❤️
Jocke Samuelsson

Postat av: Nina

Publicerad 2014-08-12 15:42:14

Gnäll av dig Mia det är du värd. Far åt pipsvängen från Mias kropp din odåga till sjukdom👊👊😁😁😁

Svar: ❤️
Jocke Samuelsson

Postat av: Fi

Publicerad 2014-08-12 18:40:36

❤️❤️👊👊❤️❤️

Svar: ❤️
Jocke Samuelsson

Postat av: Petra

Publicerad 2014-08-13 06:01:05

Bra Mia, gnäll och va förbannad för den är inte värd något annat!!!!! Sen sparkar vi den så långt bort det bara går och då blir det underbara promenader, Bobby-car skjuts och en massa busiga bad!!!!!
Kram på er ❤️

Svar: ❤️
Jocke Samuelsson

Postat av: Therese Götberg

Publicerad 2014-08-13 09:07:41

Underbara Mia! Tänker på er hela tiden. Du är den modigaste person jag någonsin träffat. Tack för att du delar dina känslor och erfarenheter med oss. Skickar all kärlek till er/ Familjen Götberg ❤️❤️❤️

Svar: ❤️ tack själv för alla fina kommentarer!!!
Jocke Samuelsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela