livmedcancer.blogg.se

Den här bloggen skrivs av Mia och Jocke Samuelsson och det här är vår historia: Hösten 2012 så fick Mia besked om att hon hade livmoderhalscancer. Beskedet kom kort tid efter att hon hade fött vårt andra barn, en son som heter Ville. Innan Ville kom till oss så har vi en dotter som heter Stina. Mia dog av sin sjukdom i januari 2015 efter knappa två och ett halvt års kamp. Jag har valt att driva bloggen vidare för att fortsätta berätta vår historia. En historia som inte avslutas med ett dödsfall utan en historia som skapas kontinuerligt av vår familj. Vill ni maila frågor eller liknande gör det på: [email protected]

Gällande kommande resa till Blåkulla...

Publicerad 2014-04-10 08:17:22 i Allmänt

För er vetskap så kommer ja ej att närvara när kvastarna ska startas o semestern till Blåkulla skall inledas....

Jag kommer att fira påsk i en vacker blå landstingssärk! Så efter Påsken varit med alla sina festligheter får ni titulera mig Mia Von Påslös..... 


Puss o kram 

Kommentarer

Postat av: Häxan Surtant på Björkbacken

Publicerad 2014-04-10 10:17:23

Faan också, jag som köpt kvast2014 till dig just för det evenemanget. Du vet , kvasten med extra allt och stor Backdoor, för extra njutning. Men då får jag väl ta och glida...dit själv då.

Hur som helst är jag ju glad för din skull så klart min älskade påse, vi får ta en resa senare istället, utan kvastar Puss i Påsk på dej

<3 <3

Postat av: Åsa K

Publicerad 2014-04-10 11:49:53

My god va underbart för dig Mia.
Hoppas allt går enl planen.
Du är bäst.

Jag kör din runda på kvasten också :)
Kraaaam

Postat av: Elisabet

Publicerad 2014-04-10 17:20:49

Påslös låter bra. Bättre än Blåkulla. Lycka till!

Postat av: Manolis

Publicerad 2014-04-10 20:45:03

Gud vad skönt!!! Kram 💖

Postat av: Lilla Loppan

Publicerad 2014-04-10 23:48:32

Hej.

Känner inte er personligen men halkade in här på er blogg via nån länk på Facebook. Har följt er ett tag nu och tänkt på er mycket men aldrig kommit till skott och kommenterat.. förrän nu.

Ni skriver så bra och underhållande trots att ämnet är så allvarligt. Är så glad för din skull Mia att du äntligen börjar må bättre och äntligen ska slippa påsen!

Många kramar till er alla.

Postat av: Petra K

Publicerad 2014-04-11 18:18:45

Men så skönt att få bort påsen!!!!! Inbjudan till Blåkulla står ju kvar nästa skärtorsdag.......ha en härlig helg nu, KRAM

Postat av: Nina

Publicerad 2014-04-12 23:34:03

Sätt en sjal runt huvudet så smälter du in i festligheterna i eller utanför Blåkulla! Ett steg till i din väg tillbaka. Låter skönt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela