livmedcancer.blogg.se

Den här bloggen skrivs av Mia och Jocke Samuelsson och det här är vår historia: Hösten 2012 så fick Mia besked om att hon hade livmoderhalscancer. Beskedet kom kort tid efter att hon hade fött vårt andra barn, en son som heter Ville. Innan Ville kom till oss så har vi en dotter som heter Stina. Mia dog av sin sjukdom i januari 2015 efter knappa två och ett halvt års kamp. Jag har valt att driva bloggen vidare för att fortsätta berätta vår historia. En historia som inte avslutas med ett dödsfall utan en historia som skapas kontinuerligt av vår familj. Vill ni maila frågor eller liknande gör det på: [email protected]

Veckans antiklimax....

Publicerad 2013-11-01 19:32:11 i Allmänt

Här har vi gått o väntat och våndats över att få en kallelse i brevlådan till Linköping för att få besked, kom det någon idag? Nej givetvis inte....
 
Tänker ringa på måndag för att se om jag kan få någon form av svar för den här väntan har ihjäl mig snart!
 
/Mia

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2013-11-02 12:58:01

Tuff och jobbig väntan... Tänker på er massor och håller tummarna för ett bra provsvar, när det kommer. Kramar!

Postat av: Tessan

Publicerad 2013-11-03 21:14:59

Hoppas verkligen du får tag på dem imorgon & får ett bra svar! Annars får du komma hit... Du brukar ju alltid bli uppringd här. Stor kram gullet!!

Postat av: Nina

Publicerad 2013-11-04 14:32:49

Hoppas du kommit någon vart med väntan i dag. Hoppas ju så klart att det är positiva besked!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-11-04 18:47:35

Jag hoppas verkligen att ni fått erat svar idag o att det är positivt. Jag tänker massor på er alla 4 o hoppas den här mardrömmen tar slut nu o att ni kan fortsätta med era liv!!!!
Kram Pernilla
(På Barken)

Postat av: Manolis

Publicerad 2013-11-04 19:32:23

Måndag i dag. Ny vecka. Någon kallelse i brevlådan idag då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela