livmedcancer.blogg.se

Den här bloggen skrivs av Mia och Jocke Samuelsson och det här är vår historia: Hösten 2012 så fick Mia besked om att hon hade livmoderhalscancer. Beskedet kom kort tid efter att hon hade fött vårt andra barn, en son som heter Ville. Innan Ville kom till oss så har vi en dotter som heter Stina. Mia dog av sin sjukdom i januari 2015 efter knappa två och ett halvt års kamp. Jag har valt att driva bloggen vidare för att fortsätta berätta vår historia. En historia som inte avslutas med ett dödsfall utan en historia som skapas kontinuerligt av vår familj. Vill ni maila frågor eller liknande gör det på: [email protected]

Nä men, vi ändrar igen då!! 😒

Publicerad 2014-09-08 14:29:13 i Allmänt

Jag kunde nästan räkna ut med stjärten att saker och ting skulle ändras igen innan min cyt behandling. Mycket riktigt fick jag rätt....

Nu är läget så att jag imorgon ska åka till LAH, få klä på mig någon snygg nattskjorta och sen får jag "åka säng" upp till röntgen där de ska sätta in en kateter som kommer gå rakt ut från min högra njure. Detta för att minska på trycket i mitt njurbäcken, de leder bort urinen helt enkelt. Visst, det låter frid o fröjd men det kommer bli ännu ett jävla släpande på påsar, pumpar och slangar och skit... Jag blir så jävla trött på ALLT just nu! 


/Mia 

Kommentarer

Postat av: Tina & Stefan

Publicerad 2014-09-08 16:02:17

<3<3<3 till dig! Fuck Cancer!

Postat av: Manolis

Publicerad 2014-09-08 18:04:22

😈

Postat av: Camilla J

Publicerad 2014-09-08 18:53:50

Lilla vän vilket helvete du har!!! Kan det inte vara nog snart? Skönt att de verkar ha koll på och ser till dig iaf. Du hinner aldrig hämta andan innan nästa smäll kommer. Vet att du kämpar och försöker hålla humöret på topp. Vi är många som följer dig från alla avstånd och skänker dig styrka i tanken. Kram

Postat av: Ulla

Publicerad 2014-09-08 20:02:25

Styrka till dig/er 🍀

Postat av: Anna Andréasson

Publicerad 2014-09-08 20:45:51

Mia fina Mia. Du är beundransvärd. Lika mycket som jag lider med dig beundrar jag dig för din styrka. Jag önskar verkligen att det bara ska vända för dig nu och att du ska få positiva besked någongång.
Fuck Cancer!

Postat av: sofi, kärrvägen

Publicerad 2014-09-09 00:37:11

Neeeej!!! Jävla skit cancer, stick!!

Postat av: A-K

Publicerad 2014-09-09 16:52:47

❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela