livmedcancer.blogg.se

Den här bloggen skrivs av Mia och Jocke Samuelsson och det här är vår historia: Hösten 2012 så fick Mia besked om att hon hade livmoderhalscancer. Beskedet kom kort tid efter att hon hade fött vårt andra barn, en son som heter Ville. Innan Ville kom till oss så har vi en dotter som heter Stina. Mia dog av sin sjukdom i januari 2015 efter knappa två och ett halvt års kamp. Jag har valt att driva bloggen vidare för att fortsätta berätta vår historia. En historia som inte avslutas med ett dödsfall utan en historia som skapas kontinuerligt av vår familj. Vill ni maila frågor eller liknande gör det på: [email protected]

Röntgen avklarad!

Publicerad 2014-03-08 06:57:42 i Allmänt

Nu är röntgen gjord och jag väntar på besked....hade gärna sett att doktor Gabriel kunde ringt igår eller gärna direkt när jag var färdig med med undersökningen. Men jag får ge mig till tåls till nästa vecka!

Själva röntgen den här gången var lite svettig att genomföra då jag har rätt så mycket besvär av min kateter som sitter fast i njuren. För när jag ska röntga mig så lägger de på som en tung "bänkskiva" och det gjorde rätt så ont kan jag lova, och inte nog med det så fick jag även kramp i vänstra skinkan så benet började hoppa till lite ofrivilligt. Ja,ja...nu är iallafall de 30 min av mitt liv borta så nu siktar jag in min på den övriga tiden! 

Vill bara säga till er alla som kommenterar och hejar på, ALL kärlek till er!!! ❤️❤️❤️❤️❤️ 


/Mia 

Kommentarer

Postat av: Manolis

Publicerad 2014-03-08 14:15:22

Så skönt att röntgen är avklarad! Nu hoppas jag nästa vecka innehåller bra svar från Dr Gabriel (snyggt namn). Då ska det skålas i jordgubbsbubbel i det Manolska hemmet kan jag lova. Puss fina Mia.....

Postat av: Kerstin

Publicerad 2014-03-08 15:36:49

Hejar på dej. Gör min njurrtg nästa vecka..

Postat av: Elisabet

Publicerad 2014-03-08 17:58:31

Håller tummar! :)

Postat av: Mia

Publicerad 2014-03-09 10:32:19

Håller tummar och tår!!

Postat av: Hillevi

Publicerad 2014-03-09 21:40:48

Håller alla tummar, tår och andra kroppsdelar för att det är ett bra besked!!!! Puss fining 😘

Postat av: Cicci

Publicerad 2014-03-09 23:47:21

håller tummar o tår att allt ser bra ut! styrke kram!

Postat av: Henrietta

Publicerad 2014-03-11 20:49:20

du är så stark och du kommer nog klara dig galant genom det här!
Håller tummarna för dig nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela