livmedcancer.blogg.se

Den här bloggen skrivs av Mia och Jocke Samuelsson och det här är vår historia: Hösten 2012 så fick Mia besked om att hon hade livmoderhalscancer. Beskedet kom kort tid efter att hon hade fött vårt andra barn, en son som heter Ville. Innan Ville kom till oss så har vi en dotter som heter Stina. Mia dog av sin sjukdom i januari 2015 efter knappa två och ett halvt års kamp. Jag har valt att driva bloggen vidare för att fortsätta berätta vår historia. En historia som inte avslutas med ett dödsfall utan en historia som skapas kontinuerligt av vår familj. Vill ni maila frågor eller liknande gör det på: [email protected]

Ångest

Publicerad 2014-06-14 23:11:52 i Allmänt

Ikväll är det ångest, en sån jävla ångest. Jag känner mig bitter på livet och bitter för att jag inte kan ta smärtan från min fru och bära den, bara för en stund. Bitter för att våra barn inte förtjänar det här.
Livet är ett jävla fängelse just i detta nu.

Se där nu skrev jag en helt ocensurerad text helt spontant och helt utan eftertanke. En naken ögonblicksbild från vårt liv just i den här stunden. Bugar och bockar för den fars livet bjuder oss på.

// en bitter jävla Jocke

Kommentarer

Postat av: Petra K

Publicerad 2014-06-15 08:02:16

starkt att kunna skriva precis som du känner Jocke!

Postat av: Nina

Publicerad 2014-06-15 23:21:52

Ja livet är inte rättvist mot er just nu. 😥
Har förmånen att försvinna bort i tre veckor men efter det står mina tidigare erbjudanden redo att få verkställas🌿

Postat av: Linda L

Publicerad 2014-06-16 09:11:45

För vad det är värt tänker jag på er dagligen. Jag lider med er och är så arg på hur livet behandlar er, vill inget hellre än att sparka alla jävla efterdyningar, biverkningar och tankar som denna jävla skitsjukdom gett er allihopa, åt helvete! Nu måste det väl vända snart!! Massa styrka och energi i tanken ger jag er <3

Postat av: Caroline

Publicerad 2014-06-19 08:32:01

Vad händer hos er nu? :/
Kämpa på, de måste bli bättre!

Postat av: Nina

Publicerad 2014-06-23 22:56:11

Här i USA är allt stort så jag passar på att skicka extra stora kramar till hela familjen i dag❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

Publicerad 2014-06-24 22:42:59

aw :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela