livmedcancer.blogg.se

Den här bloggen skrivs av Mia och Jocke Samuelsson och det här är vår historia: Hösten 2012 så fick Mia besked om att hon hade livmoderhalscancer. Beskedet kom kort tid efter att hon hade fött vårt andra barn, en son som heter Ville. Innan Ville kom till oss så har vi en dotter som heter Stina. Mia dog av sin sjukdom i januari 2015 efter knappa två och ett halvt års kamp. Jag har valt att driva bloggen vidare för att fortsätta berätta vår historia. En historia som inte avslutas med ett dödsfall utan en historia som skapas kontinuerligt av vår familj. Vill ni maila frågor eller liknande gör det på: [email protected]

Kommentarer

Postat av: Manolis

Publicerad 2014-04-24 10:18:36

Åh äntligen vännen. Äntligen!!!

Postat av: Milla

Publicerad 2014-04-24 20:25:00

Ja, hoppas, hoppas! ♡ Förstår att du varit frustrerad! Stor kram

Postat av: Tessan

Publicerad 2014-04-25 23:10:05

Håller tummar & tår. Kramar!!

Postat av: Angelica

Publicerad 2014-04-27 21:17:41

Så måste det bli! Hoppas för dig!
Kram

Postat av: Jenny Sköld

Publicerad 2014-04-28 08:23:35

Hej!

Jag skriver en artikel om hur stor andel flickor/unga tjejer som vaccinerats mot HPV i olika delar av landet. Det är rätt stor skillnad i hur bra de olika landstingen varit på att nå ut med sina vaccinationskampanjer. Syftet med artikeln är att uppmärksamma sjukdomen och att hitta någon som kan berätta ur egen erfarenhet om vad det egentligen är man vaccinerar sig mot (eller som vaccinet åtminstone ger ett visst skydd mot). Vill du vara den personen?

Jag skulle behöva prata med dig under dagen i så fall. Vi kan göra en telefonintervju, eller träffas.

Jag har telefonnummer är 08-402 20 52. Det går också att nå mig på min mejladress ([email protected])

Med Vänlig Hälsning,

Jenny Sköld, reporter på Metro

Postat av: Camilla Josefsson

Publicerad 2014-04-28 11:46:27

Lycka till!!

Kram kram Camilla

Postat av: Patric Cederborg

Publicerad 2014-04-29 10:29:23

Hej,

Vi på CupoNation håller på att inleda ett samarbete med en organisation som jag inte vill nämna här. Jag skulle vilja disskutera din involvering. Vänligen kontakta mig på: [email protected]

Tack på förhand!

Mvh,
Patric Cederborg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela